Elsőként oszthatjuk meg Veletek a jó hírt: Shakira lett a Danone Activia új, „Belülről fakadó mosolyok” elnevezésű nemzetközi kampányának arca.

A mai nappal kezdődik Shakira, a kolumbiai származású szupersztár és a cég együttműködése, melyben arról is tájékoztattak: az új kampányhoz készült reklámfilmben a táncra és a belülről fakadó mosolyokra helyezik a hangsúlyt. A hír nemcsak egy vállalat és egy híresség egymásra találásáról szól, Shakira talán a legalkalmasabb arra, hogy hitelesen képviselje az egészséges életmód és a belső egészség fontosságát. Az új kampánya során további érdekességekkel fogunk szolgálni, amelyek hasznosak azok számára, akiknek Shakirához hasonlóan fontos az egészségük.

„Hiszem, hogy belső egészségünk megóvása a kulcsa annak, hogy igazán jól érezzük magunkat a bőrünkben. Számomra ennek a mosoly és a tánc a legjobb kifejezési formája" – nyilatkozta Shakira.