Sokféle edzéstípust kipróbáltam már, és nem egyről elmondhatom, hogy rendkívül hatékony. A funkcionális tréning vagy  kettlebell már terítéken volt nálunk. Tehát, senki ne siránkozzon. Válaszd ki valamelyiket és hajrá, csináld! Mi a veszteni valód?

Nézzük meg közelebbről az egyik ilyen hatékony őrületet, a köredzést. Ilyenkor válogatás nélkül, minden ember fia csurom vizesre izzadja szexi testét, míg az egész terem úgy néz ki, mint valami ógörög orgia helyszíne – kajamaradékok nélkül –, csak kidőlt, földön fetrengő emberekkel. A köredzés két nagyon hatásos energia-felhasználó és kalóriaégető módszert ötvöz, mert kardió- és izomépítő elemeket is tartalmaz. Mindkettő esetében a bevitt kalóriák, ahelyett, hogy elraktározódnának, elégetődnek az izmok forró kohójában.

Nem kell feltétlenül terembe menned a köredzéshez, csinálhatod akár otthon is. Valójában egy sorozat, több különböző izomcsoportot megmozgató gyakorlatból áll, tehát az edzés alatt soha nem pihenünk, csak mindig másik izomcsoportot mozgatunk meg. Folyamatosan és intenzíven végezzük a gyakorlatokat, nincs megállás! Például, az első gyakorlatnál a popsi dolgozik, másodiknál a hasizom, harmadiknál a tricepsz és így tovább. Lehet végezni edzőteremben gépekkel is, nem csak funkcionális eszközökkel, szóval mindegy milyen körülmények adottak, nincs kifogás!

Galéria(Köredzés)

Évek óta alkalmazom a köredzés módszerét, például a Womanity erősítés szuper hatékonynak bizonyult a csajoknál, akik szeretnék leégetni magukról a zsírt, és feszes, formás izomzatot akarnak építeni. Éppen ezért minden héten legalább egy köredzéses gyakorlatot végeztetek a lányaimmal, s a mai napig biztos vagyok benne, hogy ezzel jó úton járok!