A Calzedonia büszkén mutatja be a Julia Roberts főszereplésével készült új, harmadik reklámfilmjét. Az előző reklám végén egy üzletből kilépve, táskákkal a kezében láthattuk a színésznőt – Julia most visszatér a helyszínre és boldogan, kényelmesen böngészi az új kollekciót. 

Az Argó-akció Oscar-díjas producere, Grant Heslov által rendezett, Los Angeles-ben forgatott szpot, amely a márka legutóbbi reklámjának folytatása, megerősíti Julia Roberts kapcsolatát a Calzedoniával. Az új reklámfilm ismét a könnyed és humoros történetmesélésre épül, valamint minden nő kötelező kiegészítőire, a harisnyák visszatérésére összpontosít. 

Julia Roberts valóban a Calzedonia hamisítatlan márkanagykövete. Időtlen ikon, világszerte elismert, varázslatos vonzereje generációkon ível át. Tökéletes megtestesítője azoknak az értékeknek és annak a szellemiségnek, amelyet minden nő a márkához társít: ez a stílus, a pozitívitás és az energia. 

 

A Calzedonia kiemelkedő figyelmet fordít a részletekre, divatos kollekciói pedig minden nő számára kötelező darabbá teszik a harisnyát, szezonról szezonra, valamint lehetővé válik számukra, hogy kompromisszum és a minőség feláldozása nélkül követhessék a legújabb trendeket. 

A Calzedonia a végső célállomás, ahol minden nő örömet szerezhet magának és megünnepelheti nőiességét, miközben olyan ruhadarabokat vásárolhat, amelyekre örökké számíthat.