Rengeteg munka áll amögött a kemény néhány hét mögött, amit Natalia Kubasi, a Natussshka bloggere vitt véghez: most 10 kilóval könnyebb, mint hat héttel ezelőtt.

Forrás: Natalia Kubasi blog

Blogján árulta el, hogy csinálta.

"Nem használtam semmiféle tablettát vagy egyéb fogyókúrás hülyeséget. Szinte mindennap edzettem, átlagosan 6-7 óra edzést mondanék egy hétre, de össze is szedtem, hogy mit edzettem hat hét alatt: 

18 bootcamp edzés
3 hiking a Camelbacken (egy menet kb 1.5 óra)
2 crossfit edzés – a crossfit teremben
 2 otthoni edzés a 30 Day Fitness Challenge appal
2*6 km futás & életem első 10k-ja! :)
10 alkalom kardió (ellipszis&futópad)
És biciklivel jártam az edzésekre, +40 perc alkalmanként "

- olvasható a blogon. 

Emellett Natalia kiemelt figyelmet fordított a vízhajtásra.
 
Az étkezésről a következőképpen ír Natalia:
 
"A diétámban nem volt semmi izgalom, próbáltam a szénhidrátot csökkenteni, viszont úgy éreztem, hogy az utolsó napokban kell egy kis rásegítés a dolgokra, így zabkását ettem, de jót tett."
 
Azért persze ennyire nem volt egyszerű az étkezés: vlogján Nati beszámol arról, hogyan porciózta az ételeket egy internetes lista alapján, és mik azok, amelyeket kihagyott, mik azok, amikből többet fogyasztott.
 
Bizonyos blokkokat evett fehérjéből, zsírból és szénhidrátból, ezeket kis edényekkel mérte ki. 
 
Az általa követett étrendet nem lehetetlen követni, és a fogyás után szinten lehet tartani - mondja Natalia, hozzátéve, hogy volt egy-egy nagyobb cheat étkezése is, így például evett brownie-t, és csokit is - a videón ezeket be is mutatja a blogger.
 
 
Natalia fontosnak tartja, hogy a diétában legyen fehérje, szénhidrát és zsír is. 
 
A diéta egyszerű, és az a szuper benne, hogy nincs kokrét étrend: a listán szereplő ételeket úgy osztod be, ahogyan akarod.
 
 
 
Még néhány további tanács Nataliától:
 
- Az első egy hét nehéz lesz az átállás miatt
Fontos, hogy a listát nyomtasd ki, így könnyebb követni, mit lehet és mit nem. 
- Szánj időt a napi étkezésed kitalálására: válogasd az ízeket, figyelj arra, mit szeretnél igazán enni a listából
- Írjátok fel, mit esztek. Ehhez használhatok appokat is, vagy vezethetitek egy naplóban is - ha nem indul a fogyás, ám látod, mit ettél, ki tudod következtetni, mi az, amin változtatni kell.