Az újévi fogadalmak nagy része februárra a ködbe vész… Te tartod még a tiédet?
 
Szépen haladsz az egészségprogrammal, vagy jól jönne néhány tipp a folytatáshoz?
 
A Mio okosórái a szuperpontos mérésen túl hasznos tanácsokkal és személyre szabott edzésprogrammal tartják fenn az életmódváltók lelkesedését.
 
Ha emellett célt is okosan választasz, a siker teljes lehet!
 
Változtass okosan!
 
Tudtad, hogy újévi fogadalmukban legtöbben az életmódváltást, például a több mozgást tűzik ki célul maguk elé? És azt tudtad, hogy nagy részük gyorsan feladja az álmait? Pedig csak az első néhány hét nehéz! Ha az új életmód megszokássá válik, később már sokkal könnyebb lesz fenntartani. Néhány profi sporteszköz csak növeli az eredményességet: a Mio okosóráit például kifejezetten arra tervezték, hogy ne veszítsük el a motivációnkat. 
 
Íme 6 Mio tipp a hosszú távú életmódváltáshoz:
 
1. Egyszerre csak egy célt tűzzünk ki magunk elé! 
 
Erre is éppen elég lesz odafigyelni. Ha az életmódváltással járó változás, például a heti rendszerességű testmozgás már elhagyhatatlan szokássá vált, majd koncentrálhatunk egy újabb célra. 
 
2. Reális és elérhető célt fogalmazzunk meg! 
 
Vagyis, ha eddig nem sportoltunk, akkor eleinte heti 2-3 mozgással töltött félóra is megfelelő célkitűzés lehet. Lényeg, hogy apró lépésekkel és lassan haladjunk, hogy az új életmód szinte észrevétlenül épülhessen be a mindennapjainkba. Így sokkal valószínűbb, hogy nem hagyjuk abba. 
 
3. Rendeljünk fix időpontot a mozgáshoz! 
 
Könnyebb valóban időt szakítani a mozgásra, ha betervezzük az órarendünkbe. Például: futás kedden és csütörtökön munka után. 
 
4. Változzunk közösségben! 
 
Vegyük körül magunkat olyan emberekkel, akik támogatnak a fogadalmak megtartásában. Közösen is tűzhetünk ki célokat, így bármilyen tapasztalatot és élményt megoszthatunk egymással.
 
5. Legyünk kreatívak! 
 
Elsőre meglepőnek tűnhet, de sokkal könnyebb kitartanunk az elhatározásunk mellett, ha szükség esetén időnként változtatunk. Például ha ki kell hagynunk egy futóedzést, ne essünk kétségbe - helyette pár napig lépcsőzzünk lift helyett. 
 
6. Kövessük a változást! 
 
A kitartáshoz elengedhetetlen a motiváció. Fenntartásában nagy segítség, ha mérni is tudjuk az eredményeket. A Mio MiVia Essential 350 aktivitásmérő és a Mio MiVia Run 350 futóóra a pontos és széleskörű mérési adatokon túl tanácsokkal és fenntartható edzéstervvel is támogatnak célunk véghezvitelében. 
 
Motiváld magad NASA technológiával! 
A Mio MiVia Essential 350 aktivitásmérő az életmód-váltók ideális okoseszköze. Használatával a legbiztosabb módon, vagyis napi tevékenységeinket megtartva, apró változtatásokkal tudunk jobban figyelni az egészségünkre. Pontosságban túltesz az optikai pulzusmérőkön: egy mindössze 2–10 másodperces méréssel feltérképezi az egészségi állapotunkat. Mélylégzést tanít, számlálja a lépéseinket és az elégetett kalóriákat, és monitorozza az alvásunkat is, hogy a változás biztosan megtörténjen. 
 
Válassz tökéletes futótársat! 
A Mio MiVia Run 350 GPS-es futóóra használatával azok járnak jól, akik - miután a futás mindennapjaik részévé vált – még tovább fejlődnének. Az óra igazi szenzációja a személyi edző funkció, amely elemzi a beérkező adatainkat, majd személyre szabott napi edzésjavaslatokat ad fittségi szintünk és a korábbi edzések eredményei alapján. Megmutatja, milyen intenzitással érhetjük el a kitűzött célt, és figyelmeztet arra is, mikor jött el a mozgás, és mikor a pihenés ideje. A beépített optikai pulzusmérőnek köszönhetően minden fontos adatot valós időben követhetünk nyomon a csuklónkon. Az óra azt is megmutatja, éppen melyik pulzustartományban vagyunk, így láthatjuk, hogy a legmegfelelőbb zónában végezzük-e az edzést. 
 
Ilyen társak mellett senki nem adja fel újévi fogadalmát, igaz?:)