Első kapszulakollekciója az énekesnő kézjegyét viseli és 2018. augusztus elejétől lesz kapható a DEICHMANN üzleteiben, valamint a www.deichmann.com oldalon. A kísérő kampány „#shoefame“ néven fut augusztus végétől.

Az új őszi-téli kollekció modelljei között a menő trendtémák highlight darabjaival találkozhatunk, lesznek stílusos ugly sneakerek, sockboot modellek, rockos téli bakancsok, platós fűzős cipők, elegáns körömcipők, feminin csizmák, bokacsizmák. Az apró részletek, csatok, díszkövek, flitterek és csipkék modern csavarral dobják fel a modelleket. 

A kampányt Dennis Leupold fotós álmodta meg. A tévéreklám videóklip stílusban készült, a rendező Jonas Akerlund volt. Ebben Demi Lovato nagy üvegkockákból menti meg táncosait, hogy végül táncolhassanak együtt egy jót. A középpontban természetesen mindvégig a kollekció áll.

A „Tell Me You Love Me World Tour“ keretében Demi Lovato Kölnben találkozott Heinrich Deichmann-nal, a DEICHMANN SE igazgatótanácsának elnökével.

„Nagyon örülök, hogy bemutathatom a DEICHMANN-nal közösen összeállított kollekciómat. Nagyon élveztem a munkát és totál izgalmas lesz látni, mások hogyan fejezik ki majd személyes stílusukat ezzel a kollekcióval“ – mondja Demi Lovato. Heinrich Deichmann bejelentette azt is, hogy Demi Lovato nem csak saját kollekcióval jelentkezik, de a DEICHMANN-nál ő lesz a Young Fashion arca is.

Kapszulakollekciója 2018 augusztusától lesz kapható a DEICHMANN üzleteiben és az online shopban, a www.deichmann.com oldalon. A modelleket 9.990 és 17.900 forint közötti áron lehet majd megvásárolni.